Setembre 2018
week 35 1 2

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Vista mensual
Cercar
Inauguració exposició «Transparent» d’A. Clotas i presentació del llibre “Lleu batec” X. Serrahima
Diumenge, 3. Desembre 2017, 12:00
3 de desembre LúcidLÚCID, I Cicle d’Art i Poesia a la Sala: neix amb l’objectiu de donar visibilitat i veu a artistes contemporanis amb la voluntat d’apropar aquests dos gèneres al públic més enllà del museu i la llibreria.

El Museu de la Mediterrània aposta continuadament per l’art contemporani i n’afavoreix la propagació perquè traspuï les seves parets i s’estengui en d’altres espais del poble. Així és com La Sala de Torroella, amb una personalitat i idiosincràsia pròpies, es converteix en un espai expositiu vinculat al museu.

"Transparent" d’Aina Clotas és un projecte on el dibuix en blanc i negre pren el protagonisme. Una metàfora de la societat on el centre d’atenció de les imatges no és ni la persona ni un objecte sinó una situació en si... transparent.

"Lleu batec" de Xavier Serrahima. El lleu batec que traspuen els textos condensen un dir que defuig missatges blans ornats amb belles i velles paraules. Poemes objectius, en el rasant entre el pensament i la lírica més pura, més essencial. (ANTONI CLAPÉS)

Un espai diferent amb una inauguració singular, que presentarà art i poesia ensems.

La Rosa Pou farà el llaç entre l’artista visual i el poeta.

Activitat gratuïta.
Localització : La Sala