Agost 2018
week 31 1 2 3 4 5
week 35 27 28 29 30 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Vista mensual
Cercar
Visita guiada: "La guerra de l'arròs"
Dimarts, 14. Agost 2018, 19:00 - 20:30
DSC 0210Estem a principis del 1899 i dos pobles veïns de l’Empordà, Torroella de Montgrí i Pals, estan a punt d’iniciar un veritable enfrontament social. La causa, una llarga problemàtica, el conreu de l’arròs. Recorreu amb nosaltres els carrers i palaus de Torroella i descobriu una història d’enveges, fam, epidèmies i dos personatges enfrontats que van néixer a la mateixa casa. Per un costat, Robert de Robert i Surís, fill de l’amo; per un altre, Pere Coll i Rigau, fill del masover.
Una història d’intrigues i ambicions d’inici de segle XX a l’Empordanet!

Preus: 5€/persona – Gratuït menors de 6 anys

Promoció Pack gastronomic per 30 €
- Al finalitzar la visita, i només pels assistents de la visita guiada, s'ofereix la possibilitat de degustar un menú gastronòmic, entorn l'arròs, al Hotel Palau Lo Mirador, lloc de finalització de la visita (5€ visita + 25€ menú). Es composa d'un menú especial, creat pel restaurant Es Portal (Pals), solament per l'ocasió. El menú és el següent:

PER COMPARTIR
Xips de tubercles
Cacauets amb tempura de washabi
Llauneta d’escabetxos fets a casa amb musclos i navalles
Cues de gamba arrebossades amb Panko i maionesa de rave picant
Tàrtar de tonyina amb verduretes i mostassa a l’antiga sobre llit deformatge fresc amb teriyaki
Croquetes de sobrassada i formatge de Maó

PLAT PRINCIPAL
Arròs Nembo de l’Estany de Pals amb sofregit fosc amb sèpia, salsitxes, musclos i escamarlans