Comunicat Covid-19

COMUNICAT DEL SERVEI EDUCATIU DEL MUSEU DE LA MEDITERRÀNIA ARREL DE LA DECLARACIÓ DE L'ESTAT D'ALARMA, COM A MESURA DE PREVENCIÓ PEL COVID-19

Torroella de Montgrí, 25 d'abril de 2020

Atesa que la declaració de l'estat d'alarma del passat 14 de març, per a evitar la propagació del COVID-19, es va prorrogant i que encara no s'ha establert com serà el desconfinament, preveiem que el Museu de la Mediterrània continuarà tancat al públic i sense una data de retorn establerta a hores d'ara. En la mateixa situació us trobeu els centres educatius.

L'equip del Museu de la Mediterrània estem teletreballant i sabem que els docents també ho esteu fent i que esteu en contacte amb els vostres equips directius. Si el vostre centre té una activitat programada amb nosaltres les properes setmanes, tant si heu pres una decisió sobre les sortides a nivell de centre com si no ho heu fet, us demanem que ens contacteu per decidir si anul·leu definitivament l'activitat, si us agradaria mantenir-la, o reprogramar-la buscant doncs, possibles dates, tot i saber la gran incertesa que ens envolta.

Des de l'àrea educativa estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu, preferentment a través del correu electrònic (educacio@museudelamediterrania.cat), i també a través del telèfon mòbil (670 47 73 98) encara que l'horari no serà l'habitual ateses les circumstàncies, com a mesura d'organització per a la conciliació de la vida personal, familiar i laboral.

Moltes gràcies per la vostra confiança en el nostre equipament, i ens retrobem passats uns dies.

Us estarem esperant amb més força que mai. Sou el motor i el cor del Museu de la Mediterrània.

Àrea educativa