VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

La guerra de l'arròs

Una història de novel·la

DURADA:  1 h i 30 min

Gratuït menors de 6 anys

Punt de trobada
Museu de la Mediterrània

Promoció Pack gastronomic per 30 €
Al finalitzar la visita, i només pels assistents de la visita guiada, s'ofereix la possibilitat de degustar un menú gastronòmic, entorn l'arròs, al Hotel Palau Lo Mirador, lloc de finalització de la visita (5€ visita + 25€ menú). Es composa d'un menú especial, creat pel restaurant Es Portal (Pals), solament per l'ocasió.

Estem a principis del 1899 i dos pobles veïns de l’Empordà, Torroella de Montgrí i Pals, estan a punt d’iniciar un veritable enfrontament social. La causa, una llarga problemàtica, el conreu de l’arròs. Recorreu amb nosaltres els carrers i palaus de Torroella i descobriu una història d’enveges, fam, epidèmies i dos personatges enfrontats que van néixer a la mateixa casa. Per un costat, Robert de Robert i Surís, fill de l’amo; per un altre, Pere Coll i Rigau, fill del masover.

Una història d’intrigues i ambicions d’inici de segle XX a l’Empordanet!

Menú Pack Gastronomic:

PER COMPARTIR

• Xips de tubercles
  • Cacauets amb tempura de washabi
  • Llauneta d’escabetxos fets a casa amb musclos i navalles
  • Cues de gamba arrebossades amb Panko i maionesa de rave picant
  • Tàrtar de tonyina amb verduretes i mostassa a l’antiga sobre llit de
  • formatge fresc amb teriyaki
  • Croquetes de sobrassada i formatge de Maó

PLAT PRINCIPAL

• Arròs Nembo de l’Estany de Pals amb sofregit fosc amb sèpia, salsitxes, musclos i escamarlans

POSTRES