Assaboreix la mediterrània

La coca de recapte

DURADA:  1h 30 min

Preu: 6 € / 3,75 € amb subvenció

Material: estris de cuina necessaris per a l’elaboració de la recepta.

Recomanacions: En cas que en el grup classe hi hagi algun alumne celíac o intolerant, cal informar prèviament a l’àrea educativa del museu de les mesures que s’hagin d’adoptar per tal que l’alumne pugui realitzar l’activitat en unes condicions de seguretat òptimes.

Descripció

Taller per conèixer la importància d’una dieta variada i equilibrada. La dieta mediterrània es basa en una cuina adaptada al medi i per tant, saludable. En aquesta activitat s’elabora una recepta culinària, d’una manera pràctica i participativa, utilitzant el material i les eines de la professió. Els alumnes coneixeran els productes amb els que treballaran i crearan amb les seves mans una pizza vegetal que podran degustar en acabar el taller amb tots els companys/es.

• Coneixement dels productes característics de la dieta mediterrània.
  • Adoptar hàbits d’alimentació variada, equilibrada i saludable.
  • Apreciació d’un plat produït per un mateix i de compartir un àpat en comunitat.

Pas a pas

Presentació, introducció a la cuina mediterrània. Explicació dels estris de la professió i productes necessaris per treballar. Promoure hàbits d’alimentació equilibrada i variada. Elaboració de la recepta per cada alumne.

Sol·licitud d'informació

Embarca’t a les Medes
Embarca’t a les Medes
Descobrim el fons marí