Visita al Museu de la Mediterrània

Inclou entrada i guiatge

DURADA:  1h

Preu: 4€ per persona

El Museu de la Mediterrània s’ha concebut com un espai participatiu, obert, de tothom i per a tothom i que incorpora la descoberta de la Mediterrània amb els cinc sentits, amb el fil conductor dels sons i les músiques. Els sons en tant que poden mostrar-nos el medi natural mediterrani i les músiques que són el testimoni del paper de l'Home a l’espai.

Paral·lelament, al visitant se li planteja una visió crítica i reflexiva. No es tracta només de cantar les lloances d'una mediterrània imaginària sinó la d'un espai que pateix moltes fissures: guerres que no s'acaben, problemes d'entesa, un medi maltractat... davant d'això es vol persuadir de la necessitat de diàleg i d'entesa en la immediatesa del nostre dia a dia i provocar al visitant reaccions que permetin adoptar una actitud crítica del món que ens envolta.

Torroella, una vila medieval
Visita al nucli antic