Essències mediterrànies

Inscripcions: 972 75 51 80 o museu@torroella-estartit.cat

Edat recomanada entre 6 i 12 anys

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Voleu fer el vostre perfum amb aromes naturals de la Mediterrània?

Us proposem un taller de descoberta de les essències de les plantes aromàtiques que habiten la regió mediterrània gràcies al clima. Coneixerem com s’obtenen les essències de les plantes oloroses i les propietats terapèutiques dels olis essencials de les plantes del nostre entorn. I al final elaborarem un producte propi de la cosmètica natural.

Descobrim tot el que ens pot aportar el Parc Natural des d’un altre punt de vista.

Aquesta activitat s’inclou dins el cicle El petit museu, activitats per realitzar en família.

Més informació: Aquesta activitat és gratuïta però hi ha places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu museu@torroella-estartit.cat . Edat recomanada entre 6 i 12 anys.

Visita a la Pletera
El petit museu