Ovelles i pastors

Mostra de Cinema Etnogràfic

dimecres, 29 de juliol | 21:30 h
DURADA:  1 hora

Aforament limitat. Es recomana inscripció prèvia.

El mes de juliol el Museu de la Mediterrània torna a organitzar la Mostra de Cinema Etnogràfic al pati de Can Quintana. En aquesta sessió, i amb totes les mesures de seguretat i higièniques requerides, es projectarà un documental on el protagonista serà el territori més proper, el Montgrí i un dels seus habitants els ramats d’ovelles i els pastors que les acompanyen. Es podrà visualtizar el següent film:

Ovelles i pastors de Jordi Bellapart. Un documental que ens parla dels pastors que al llarg dels anys han engegat els seus remats al Massís del Montgrí, i dels pastors que feien la transhumància des de les muntanyes de l'Alt Ripollès a l'Empordà. Una història que ens parla de com molts d'ells es varen quedar a la plana i com varen arrelar i formar família a Torroella i a la plana del Baix Ter.

Aquest filmt també és un homenatge a Jordi Muxach excel·lent pastor i ensinistrador de gossos. Amb la seva gossa la Coloma varen guanyar 32 concursos de gossos d'atura. I que ens va deixar malauradament, massa jove, a la tardor del 2019.

Amb la col·laboració de: JOAN SERRA, NARCÍS ARBUSÉ, JOAN ROURA, MONTSERRAT VILA, JORDI MUXACH (epd)

Durada: 60 min

Mesures de seguretat i higiene per la la prevenció de la covid19:

• Ús de mascareta obligatori
  • Distància de seguretat de 1'5m.
  • Aforament limitat. Es recomana inscripció prèvia.
Dimecres
jul
Gratuït
Activitats relacionades