Novembre 2018
week 48 26 27 28 29 30

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Música Mediterrània per les Nits d'Estiu
Beth-NahrinAquest dijous 4 d’agost a les 22h dins el cicle Nits d'Estiu del Museu de la Mediterràia actuarà el grup Beth Nahrín. Aquest concert s'enmarca dins del programa de l'Obra Social "la Caixa" - DIVERSONS  que amb aquesta iniciativa ofereix les eines necessàries per tal que un grup de música que inicia la seva trajectòria es professionalitzi.

Podríem dir que un concert de Beth Nahrin és un viatge en el temps que ens permet conèixer un repertori excepcional que pren forma en estils diversos de l’Orient Mitjà i el Magrib.

Aquest quartet ens apropa les sonoritats clàssiques que durant segles van dominar la música culta de les ribes sud i est de la Mediterrània, des del Marroc fins a Turquia. A través d’una perspectiva fortament connectada amb la tradició, el grup es mou al voltant de les melodies del llaüt, el violí i el nay, on la veu té un paper fonamental en la sensibilitat i espiritualitat de les composicions finals.

El programa DIVERSONS de l’Obra Social ”la Caixa” reuneix, des del 2005, músics i conjunts que interpreten música d’arrel o d’inspiració tradicional dels seus països d’origen respectius.

Es tracta de grups que s’han presentat a una convocatòria organitzada per l’Obra Social “la Caixa” i que posteriorment han estat seleccionats per un jurat especialitzat en músiques del món que formaran part del projecte DIVERSONS durant aquesta temporada.

En aquesta ocasió, l’Obra Social ”la Caixa” porta al Museu de la Mediterrània, dos concerts del programa DIVERSONS.

Dijous 4 d’ Agost – 22.00h – Pati del Museu de la Mediterrània
BETH NAHRIN