Novembre 2017
week 44 1 2 3 4 5
Torroella i l'Estartit amb encant!
visitesguiades2013Un estiu més el Museu de la Mediterrània presenta una programació de visites guiades per gaudir de l’estiu i del territori d’una manera refrescant i curiosa. Aquest any es proposen un total de cinc visites guiades variades aptes per a tota la família i per a tota la gent que vol conèixer més i millor casa nostra. Les propostes ens conviden a emocionar-nos amb les llegendes i històries de la vila de Torroella, endinsar-nos en les històries de mar de l’Estartit, descobrir el patrimoni natural del Ter i la Mediterrània i gaudir de la nit i la màgia de la visita estrella “Torroella màgica”. Els principals ingredients de les passejades comentades amb encant adreçades al turisme cultural.

Es proposen 5 passejades comentades per a persones curioses que permetran descobrir als visitants el ric patrimoni cultural i natural del municipi durant els mesos de juliol i agost.

• Torroella màgica Una ruta nocturna que proposa descobrir llegendes i històries de la vila de la mà dels seus personatges. Una passejada refrescant amb tocs d’humor, música i una copa de cava final que ens faran passar una bona estona. Una experiència pensada per a tota la família envoltats de la màgia i l'encant de carrers, edificis i personatges que són part de la història de la vila.
Dates: 16, 23 i 30 de Juliol i 1, 6, 8, 13, 15, 20, 22 i 28 d’Agost
Lloc: Museu de la Mediterrània, 22h (1,30h durada)
Preu: 6 € Menors de 5 anys gratuït

• 1000 anys d’història i de llegenda Un recorregut pel nucli antic de Torroella de Montgrí on es visitaran alguns dels palaus i edificis més sorprenents de la vila: Can Quintana, seu del Museu de la Mediterrània, el Palau del Mirador, el Palau Solterra i una casa d'indians: la casa Galibern, testimonis de més de mil anys d'història.
Dates: Els dimecres de Juliol i Agost
Lloc: Museu de la Mediterrània, a les 18h (francès, anglès i alemany) i a les 19.30h (català i castellà)  (1,15h de durada)
Preu: 4 € Menors de 5 anys gratuït

• Re-descobrir el riu Ter Un passeig per redescobrir un dels actors principals del paisatge de l’Empordà: el riu Ter. Ens aproparem a diferents espais com el mirador del riu Ter, la platgeta i la Resclosa que ens ajudaran a tenir una mirada diferent al riu per conèixer la seva importància.
Dates: Dijous de Juliol i Agost
Lloc: Museu de la Mediterrània, 10h (2h durada)
Preu: 4 € Menors de 5 anys gratuït

• L’Estartit terra de pescadors Una ruta per entendre el passat mariner de l’Estartit quan la població era un dels principals punts pesquers de la Costa Brava. Descobrirem llocs, edificis i històries desconegudes, sorprenents i amb molta història.
Dates: Divendres de Juliol i Agost
Lloc: Oficina de Turisme de l’Estartit, a les 18h (francès, anglès i alemany) i a les 19.30h (català i castellà) (1h de durada)
Preu: 4 € Menors de 5 anys gratuït

• Una immersió a la Mediterrània Una immersió a la Mediterrània amb el submarí que tenim al museu. Una aventura per grans i petits que permetrà conèixer millor el nostre mar i les grans descobertes de corall blanc fetes a les profunditats del Cap de Creus.
Dates: Dimecres i divendres de Juliol i Agost
Lloc: Museu de la Mediterrània, 11h i a les 13h (30 min. durada)
Preu: 1 € Menors de 5 anys gratuït