Juny 2017
week 26 26 27 28 29 30
Exposició SOMNIS de Laia Vaquer
laiaA l’Espai Medes del Museu de la Mediterrània  LAIA VAQUER (www.laiava.blogspot.com) ens presenta sota el títol SOMNIS i que es podran gaudir fins al 2 de setembre.

Es tracta de dues instal·lacions i un vídeo a on l’artista barcelonina treballa a partir de l’imatge del seu propi cos i l’espai que l’envolta, en una reflexió sobre el paper d’aquest cos com a canal i flux de les idees i les emocions.

L’obra d’art és la continuació de l’obra natural. Ambdós segueixen la mateixa energia. El que fa créixer a un arbre és el mateix que fa pintar a un pintor o esculpir a un escultor. L’energia mou i conforma la natura exterior. Aquesta energia, aquest impuls és el mateix a un arbre que a una obra d’art.

Les obres d’art tenen una significació social, ja que son filles d’una època concreta, però si hi ha significació temporal en les obres d’art, aquesta és la pròpia vida que habita una planta.

La Laia reflexiona al voltant que cada vivència, cada acció del seu cos no és més que una nova eclosió, un nou despertar i un tornar a començar de nou. Cada vegada més ple i més buit, més donada a aquesta energia que ens mou i més unida al tot.

Emprendre el viatge, fer conscient allò inconscient.