Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Inauguració de "Resquicios" de Isadora Willson

Cartell ResquicioswebEl Museu de la Mediterrània inaugura aquest divendres 13 de febrer, a les 20 h, l'exposició Resquicios de Isadora Willson a l'Espai Montgrí. Isadora Willson és la guanyadora de la menció “Art Jove” de la mostra d’art multidisciplinari emergent Inund’ART de Girona 2014.

En castellà "resquicio" és una petita obertura entre dues coses: un espai buit inaugurat per l'atzar, la necessitat o l'omissió (...) Aquesta prima obertura que s'obre a Resquicios és la que separa el record íntim sobre un lloc determinat i la seva imatge mediàtica.

L’exposició Resquicios neix fruit de la col·laboració d’Inund’ART, l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya i el Museu de la Mediterrània en el compromís conjunt i renovat any darrera any, per fer arribar l’art contemporani als joves del Baix Ter. L'exposició podrà visitar-se fins el 22 de març de forma gratuïta a l’Espai Montgrí.

En el marc d’aquesta mostra, es portarà a terme un taller artístic el dissabte 28 de febrer de 10.30 a 13.30 h, que impartirà la mateixa artista, Isadora Willson.

El taller parteix de l’exposició Resquicios i la relació entre el lloc i la memòria. Es crearan pintures amb aquarel·les o tinta xina d’imatges que aportin els propis participants, de llocs que els siguin habituals i significatius. Serà una oportunitat molt interessant per aprendre les tècniques i interactuar amb Isadora Willson. Vine a participar-hi!

El taller té un cost de 12 €. Hi ha places limitades i cal inscriure’s mitjançant, telèfon 972755180 o correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la , al Museu de la Mediterrània.