Febrer 2018
week 9 26 27 28
Inauguració de "Murals" de Jofre Oliveras
expojofreoliveraswebEl Museu de la Mediterrània inaugura l'exposició "Murals" de Jofre Oliveras, dissabte 18 de febrer a les 18 h, a l'Espai Montgrí.

"Murals" és un projecte expositiu que ens acostarà al món de la fauna i flora autòctona del municipi a partir de la creació de murals amb patrons geomètrics realitzats amb imatges d’animals i plantes. L’art crea una aliança amb el patrimoni natural d’una forma desenfadada, didàctica i emocionant.

L’artista té la intenció d’expandir-se més enllà de les parets del museu i en la mesura del possible intentarà buscar un diàleg viu entre arquitectura i geometria de les pintures i anar conquerint espais del poble més enllà de l’exposició al museu.

Jofre Oliveras és un artista Gironí (1989) que treballa en espais públics a través del mural, escultura i instal·lació. Les seves obres són inspirades per l’entorn on les realitza i crea patrons visuals inspirats en la natura.
“Murals” és la primera exposició del cicle “Camins Propers 2017” comissariat per Mar Serinyà.

Exposició podra visitar-se gratuïtament del 18 de febrer al 27 de març a l'Espai Montgrí del Museu de la Mediterrània.