Novembre 2017
week 44 1 2 3 4 5
No et perdis les visites guiades d'estiu!
Imatge fulletó visites guiadesEl municipi de Torroella de Montgrí us proposa visites guiades d'estiu amb una oferta de 5 activitats relacionades amb el Parc Natural del Montgrí les Illes Medes i el Baix Ter.

El Museu de la Mediterrània participa en aquestes visites guiades per fomentar la descoberta i divulgació,  al visitant, del ric patrimoni natural i cultural de Torroella de Montgrí i l'Estartit.

Tot seguit detallem les cinc propostes:

- La Mina d'aigua de Torroella de Montgrí.
Una visita per endinsar-vos en les profunditats de Torroella i descobrir un dels elements patrimonials més desconeguts i importants de la vila. Majors de 7 anys.

- La guerra de l'arròs: Una història de novel·la.
Dos pobles, Torroella de Montgrí i Pals; Dos personatges: Marquès de Robert i Pere Coll i Rigau; una lluita: l’arròs. Recorregut pels carrers de Torroella per donar a conèixer una història d’intrigues i maquinacions que va tenir lloc a finals del s.XIX i principis del XX.

- Mil anys d'història i llegenda.
Us proposem un passeig per la vila de Torroella de Montgrí apte per a tota la família, amb pinzellades d’història i de llegenda. Al llarg del recorregut visitarem alguns dels palaus i edificis més sorprenents de la vila.

- Viu l'experiència del Projecte Sèpia.
Alliberarem algunes cries de sèpia i, qui vulgui,podrà nedar fins a les sepieres visitables per veure si han posat ous les sèpies. Observacions: Els nens que vulguin visitar les sepieres han de saber nedar i anar acompanyats d’un adult que se’n faci responsable. Heu de portar ulleres de nedar o màscara d’snorkel. La sortida dependrà de l’estat del mar. Màxim 10 persones

- En carruatge pel Parc.
Una passejada amb carruatge pel Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter, una manera diferent de conèixer el nostre entorn i gaudir d’un indret natural i cultural únic.

Més informació i reserves:
Museu de la Mediterrània - T. 972755180 - www.museudelamediterrania.cat
Oficina de Turisme - T. 972751910 - www.visitestartit.com