Agost 2017
week 31 1 2 3 4 5 6
Carles Dénia inicia els Capvespres Musicals del Museu
agendaCarles DeniaEl Museu de la Mediterrània inicia els Capvespres Musicals a la terrassa del Museu, amb el concert gratuït del cantautor Carles Dénia amb el seu repertori més conegut, dimarts 1 d'agost a les 20 h.

Carles Dénia, juntament amb el guitarrista Pau Figueres, ens presentarà “Carles Dénia a 2”, una barreja emocionant d’estils, que fusiona amb llibertat creativa i apassionament.

Procedent del jazz, i sorprenent crítica i públic, ha aconseguit renovar el cant d’estil i les diverses fórmules de la música tradicional valenciana, font d’inspiració de les qual es nodreix per crear temes personals d’una bellesa indefugible.

Programació Capvespres Musicals

Enguany, podrem gaudir de tres concerts únics gratuïts, a la terrassa del Museu. El dimarts 1 d’agost, Carles Dénia, acompanyat per l’excel·lent guitarrista Pau Figueres, ens oferirà una fusió jazz, flamenc i música tradicional que ha anomenat “Carles Dénia a 2”. El dimecres 9 d’agost, “Espero meravelles”, recull de poemes de Montserrat Abelló a la que hi ha posat veu i guitarra Mirna Vilasís i Xavi Múrcia. I, per tancar el cicle, el dimecres 16 d’agost la cantautora aranesa Alidé Sans, acompanyada pel guitarrista Paulin Courtial, ens sorprendrà amb una repertori únic de cançons en occità titulat “Eth paradís ei en tu”. Tots aquests concerts tindran lloc a les 20 h a la terrassa del pati del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí.

Fulletó Capvespres Musicals