Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Conversa sobre...Ricard Viladesau
2. 3 de febrerEn motiu de l’exposició “Viladesau. El príncep de la tenora” al Museu de la Mediterrània, dissabte 3 de febrer a les 18 h, reunim a deixebles, amics i músics, perquè ens parlin del mestre Viladesau l’any del centenari del seu naixement.

Una taula rodona molt especial, moderada per Francesc Sánchez Carcassés amb la participació de Josep Gispert, alumne de Viladesau, Josep Bastons, amic de Viladesau i Eduard Font, músic contemporani a Viladesau.

Ricard Viladesau
fou un dels músics més influents i populars de la música de cobla en la segona mitat del segle XX. Apassionat, conversador, sensible i irònic, fou un dels fundadors de l’orquestra Caravana i autor de sardanes tan recordades com “Girona, m’enamora” o “Sa Roncadora”. La seva activitat fou tan prolífica i el seu virtuosisme tal, que fou batejat per Pau Casals com el “príncep de la tenora”. Ara, i en ocasió del centenari del seu naixement, el projecte “Fer de Músic” impulsat pel Museu de la Mediterrània per a la preservació i difusió de la música de la cobla-orquestra, reuneix deixebles, amics i músics admiradors de la seva figura, perquè ens parlin del mestre Viladesau.

Aquesta activitat s’emmarca dins les activitats paral·leles de l’exposició: “Viladesau. El príncep de la tenora”, que es pot visitar al Museu de la Mediterrània fins el dia 1 de maig.