Octubre 2018
week 44 29 30 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Capvespres Musicals amb veu de dona al Museu de la Mediterrània
Cartell Capvespres musicals 2018El Museu de la Mediterrània organitza per tercer any consecutiu els Capvespres Musicals a la terrassa del museu. Quan la marinada de les tardes deixa passar la frescor de la Mediterrània podeu gaudir d’un espai on descobrir, secretament, les propostes més interessants de l’escena actual de la música d’arrel dels països catalans i la mediterrània.

Tres concerts gratuïts de petit format per apropar-nos a la música popular més íntima i apassionada amb veu de dona (Marta Rius, Meritxell Gené i Neila Benbey).

Propostes de qualitat avalades pel músic i tenora Jordi Molina, que col·labora amb el Museu en la tria de les propostes artístiques.

Els concerts seran els dimarts 31 de juliol i el 7 i 14 d’agost sempre a les 20 h. Les actuacions musicals seran maridades amb vins del Celler Mas Geli de Pals.

PROGRAMACIÓ

1MARTA RIUS “No em deixis caure”
Dimarts 31 de juliol a les 20 h
La veu de la Marta Rius, tant trencadissa com enèrgica, dona vida a un seguit de cançons de caire íntim i imatges subtils de gran força poètica. Des de la Garrotxa, el paisatge (a voltes amable, a voltes agrest) ha embolcallat la seva inspiració i es pot respirar en les seves cançons. Cançó d’autor entre el pop i el folk, amb tocs de mística rural.

Marta Rius, veu i acordió diatònic
Guillem Ballaz, guitarra i violí
Queralt Camps, contrabaix

MERITXELL GENÉ “Branques”2.1
Dimarts 7 d’agost a les 20 h

Després de musicar la poesia de Màrius Torres en el disc “Així t’escau la melangia” (2013), Meritxell Gené presenta un nou treball que, inspirat pel mateix alè, vol aprofundir en treballar la paraula de 12 poetes d’arreu dels Països Catalans del segle XX. Units per una especial sinceritat i intensitat de viure, cants a la terra i l’amor, ens espera una nit ben especial.

Meritxell Gené, veu i guitarra
Txabi Ábrego, guitarres

2NEILA BENBEY & KAVANAKBAND “La llum del Mediterrani”
Dimarts 14 d’agost a les 20 h
La cantant Neila Benbey lidera aquest espectacle musical que té com a teló de fons el Mediterrani. Inici i tràgic final per molts viatgers, la nostra mar té una llum que forma part del nostre sentit, mostra qui som i com cantem, ballem i estimem.

Neila Benbey, veu
Pepe Camacho, guitarra i veu