Octubre 2018
week 44 29 30 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Activitats paral·leles entorn "Saltvs Ivgervm" de Pere Bellès
imatge Saltvs ivgervm de Pere BellèsEl Museu de la Mediterrània acull l'exposició Saltvs Ivgervm de Pere Bellès, dins el Cicle d'Art Contemporani Camins Propers a cura de Mar Serinyà fins el 3 de setembre a l'Espai Montgrí.

Entorn la mostra s'ha programat dues activitats paral·leles: Una trobada amb l'artista amb visita comentada a l'exposició, dijous 16 d'agost a les 19 h, on Pere Bellès explicarà els motius del seu projecte i el seu procés de creació i un taller "L'hort un univers per explorar", divendres 17 d'agost de 18 a 20.30 h, on ens endinsarem en l'exploració de l'hort com a espai simbòlic de creixement i ordenació de la realitat.

Saltvs Ivgervm és un projecte artístic que s'escapa dels límits convencionals de l'art i engloba diverses disciplines com són el de l’agricultura, la història, la llengua, l’art, el pensament. Un treball que neix a partir de l’observació i anàlisis de l’activitat del cultiu d’un hort a Salt, al llarg d’un any, per part d’una persona immigrada.

7. 6 de juliol Exposició Pere BellesTrobada amb l'artista

En aquesta trobada, l'
artista ens explicarà els motius del seu projecte i el seu procés de creació, on reflexiona sobre la història, les parcel·lacions agràries, la dignitat, i el respecte entre d'altres, tot jugant amb colors i formes derivades de l'experiència de conrear un hort.

color 3
Taller "L'hort un univers per explorar"

Utilitzant el cercle com a forma bàsica, construirem un gran Mandala com a model i representació del nostre propi univers. El dibuix, les terres, els pigments de colors i tota mena de materials recollits a la natura, seran els elements que, amb l'ajut de la nostra creativitat, ens serviran per a explorar i configurar aquest hort personal i únic.

El taller requereix inscripció prèvia al 972 75 51 80 o a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la .

Preu: 5 €
Edat recomanada: 10-90 anys