Agost 2018
week 31 1 2 3 4 5
week 35 27 28 29 30 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Participa en el trivial "Torroella Quiz"!
Torroella QuizEl Museu de la Mediterrània i la Biblioteca Pere Blasi organitzen, en el marc de la Festa Major Sant Genís, el Torroella Quizdijous 23 d’agost a les 20.30 h, al pati de Can Quintana.

Un trivial de caràcter popular gratuït, on els participants hauran de respondre una sèrie de preguntes, distribuïdes en tres rondes eliminatòries. Les preguntes aniran sobre diferents aspectes de Torroella i l’Estartit: història, esports, cultura,... Una activitat de caràcter lúdic, on diferents equips compatiran per demostrar qui en sap més de cultura general del territori.

Accepta el repte, fes un equip amb els teus amics, familiars o companys de feina i participa en el Torroella Quiz. Un trivial per equips, popular i festiu, on passareu una nit d’estiu diferent i podeu sortir com els que més sabeu de Torroella i l’Estartit. Una manera diferent de començar la Festa Major!

Un joc per divertir-se i aprendre sobre Torroella i l’Estartit, que serà conduït l'Eduard Batlle, basat en el popular pub quiz britànic.

Com participar?

Per participar haureu de formar un equip, de 4-6 jugador/es, amb una edat recomanada de més de 14 anys.
Inscripcions fins el 21 d’agost (amb un màxim de 10 equips participants): Envieu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el nom del vostre equip, el nom dels participants, les edats i un telèfon de contacte.