Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
El Museu de la Mediterrània participa en el Cinquè Congrés bianual d’Etnomusicologia
imatge congres okEl Museu de la Mediterrània participa en el Cinquè Congrés Iberoamericà d'Etnomusicologia, organitzat per la Universitat de Girona amb la col·laboració de La Red Napiniaca, del 8 al 10 d'octubre a Girona.

El congrés bianual d'Etnomusicologia té per objectiu exposar, reflexionar i debatre sobre el paper de la música tradicional, dins el patrimoni cultural i l'educació.

El director del Museu de la Mediterrània, Gerard Cruset, presentarà la comunicació "El Museo de la Mediterránea. Territorio, música y tradición", el dimarts 9 d'octubre.
Una comunicació per exposar el paper central que té la música popular i tradicional en el discurs del Museu de la Mediterrània, i com és desplega aquest eix en tots els projectes i activitats del Museu: exposicions, activitats educatives, projectes de recerca, centre de documentació, fons, etc.

En el marc del congrés també s’oferiran concerts on, músics tradicionals de Catalunya, Mèxic i Centre Amèrica, compartiran la seva música i la seva experiència.