Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
El Museu de la Mediterrània millora el seu equipament informàtic gràcies a la Diputació de Girona
WifiwebEl Museu de la Mediterrània ha pogut fer millores en el seu equipament informàtic gràcies a la Diputació de Girona i el seu programa d'ajudes als centres museístics.

El museu s'ha pogut acollir a la subvenció a museus per a dotar-se d'equipaments relacionats amb les noves tecnologies 2018. Aquesta subvenció ha permès equipar, en les condicions necessàries de treball, l’aula educativa i l’àrea d’atenció als públics. Aquests dos espais necessitaven rebre una actualització del seu equipament informàtic, fet que ara s'ha pogut portar a terme gràcies a la Diputació de Girona.

Per una banda s'ha dotat l'aula educativa del museu amb xarxa Wifi. Aquest era un objectiu molt important per tal de portar a terme de forma adequada i eficient les activitats educatives amb els escolars. Amb aquesta millora es podran desenvolupar les activitats de forma més dinamitzada i adaptada.

Per altra banda s'ha dotat l'àrea d'atenció als públics amb un nou ordinador. Això ha permès actualitzar l'equipament, agilitzar la gestió en l’àrea i, per tant, aconseguir una millor eficiència en un espai fonamental de la institució.