Activitats de Nadal al Museu!

20.12.2017


EL PESSEBRE DE JOSEP MIR
Es podrà veure fins el 29 de gener de 2018 a l'Espai Montgrí.
Un any més, i ja en són nou, Josep Mir ha elaborat un pessebre de mides gegantines al Museu. Es tracta d'un espectacular pessebre viu i dinàmic, que s'inspira en el paisatge del Baix Ter. Enguany, entre d'altres, s'hi pot veure una cuidada reproducció del massís del Montgrí, el riu Ter i les illes Medes. A més, els visitants hi descobriran un munt de secrets amagats, que sorprendran tant a petits com a grans. Vine a visitar el pessebre i participa del concursos oberts!

Les activitats de Nadal del Museu de la Mediterrània estant emmarcades amb el programa #NadalalMuseu de la de la Xarxa de Museus de Girona.

Sota el lema ‘Aquest Nadal la teva aventura comença al Museu’ es volen promocionar les visites de públic familiar als museus de les comarques de Girona durant les vacances de Nadal, amb premis, jocs i activitats per descobrir tot el seu patrimoni. Enguany els 26 museus que formen la Xarxa, oferiran una activitat conjunta als seus visitants: un repte on els més petits hauran de cercar les 4 estrelles del Nadal que s’han perdut a les instal·lacions dels museus. Per a fer-ho, disposaran d’un antifaç, que els convertirà en superheroi / superheroïna dels museus. Un cop hagin aconseguit la seva missió, els nens rebran un premi directe. Al revers de l’antifaç les famílies trobaran un codi secret, que podran introduir al web www.nadalalmuseu.com per a participar al sorteig d’una tauleta digital i passis familiars anuals per a visitar tots els museus de la Xarxa durant un any.
Notícies