Vols rebre la informació del museu?

Si vols rebre al teu correu electrònic, al whatsapp o alguna altra via de comunicació la informació de les activitats, notícies i novetats del Museu de la Mediterrània deixa'ns aquí les teves dades:

* Elements requerits

El nostre compromís amb la gestió correcta de les dades personals que recaptem dels nostres usuaris ens porta a l'aplicació del nou reglament general de protecció de dades (GDPR). El Museu de la Mediterrània utilitzarà la informació que proporcionis en aquest formulari per estar en contacte amb tu i per enviar-te informació i notícies. Si us plau, indica els mitjans pels quals t'agradaria saber de nosaltres:

Pots canviar d'opinió en qualsevol moment fent clic a l'enllaç desubscriure que hi ha al peu de pàgina de qualsevol correu electrònic que rebis de la nostra part, o posant-te en contacte amb nosaltres a info@museudelamediterrania.cat. Tractarem la teva informació amb respecte. Per obtenir més informació sobre les nostres pràctiques de privadesa, visiteu la nostra pàgina web https://www.museudelamediterrania.cat/nota-legal.html En fer clic a continuació, acceptes que puguem processar la teva informació d'acord amb aquests termes.