El Museu de la Mediterrània elabora un Pla Estratègic

22.01.2019

El Museu de la Mediterrània portarà a terme al llarg del 2019 un Pla Estratègic.

Durant el 2018 el Museu de la Mediterrània ha celebrat el seu quinze aniversari. Després d’aquest període, s’ha considerat convenient engegar un procés per elaborar un pla estratègic per plantejar les accions a prioritzar en els propers anys.

La planificació estratègica és un procés a través del qual es realitzarà una diagnosi del museu i del seu entorn, es marcarà les orientacions que perfilen la visió de futur i s’establiran les línies d’actuació dels propers anys.

Serà un treball que permetrà tenir un marc per reflexionar sobre la situació del museu, les oportunitats i els reptes de l’entorn, debatre les opcions de futur i decidir el full de ruta a seguir. Durant el procés de planificació volem escoltar la vostra opinió, perquè creiem que el Museu l’hem de pensar entre tots, i tenir en compte les diferents perspectives, interessos i necessitats.

Hem previst diverses oportunitats de participació: una enquesta, entrevistes personals i taules de treball. Us mantindrem informats.

Ajudeu-nos a repensar el Museu. Volem que sigui més vital per a vosaltres, per a Torroella i per a la societat en conjunt, i que doni resposta a les necessitats i els reptes del nostre temps.