Presentació de les gravacions del Projecte Fer de Músic 2018

22.01.2019

El Museu de la Mediterrània presenta, dissabte 26 de gener a les 18 h, les gravacions dutes a terme durant el 2018 del projecte "Fer de Músic", per la recuperació de la memòria oral de músics de cobles orquestres.

Un projecte impulsat des del Centre de Documentació del museu sota la direcció del músic Jordi Molina.

Els protagonistes d'aquesta nova edició són:

Josep Bastons i Fàbrega (Palafrugell 1927), Pau Orriols i Ramon (Cubelles 1958), Alfons Sibila i Fíguls (Gironella, 1960) i Jordi Torrent i Padrosa (Figueres 1952).

El projecte "Fer de Músic" ha assolit una importància a nivell nacional, per l'abast territorial i el volum assolit de la recerca. S'han realitzat entrevistes a músics de cobles orquestres de tot Catalunya. Hi amb les darreres entrevistes realitzades durant el 2018, que es presentaran properament, ja són prop de quaranta les entrevistes realitzades.

Pots consultar totes les entrevistes del projecte "Fer de Músic" al nostre canal de youtube