El museu impulsa una sessió de valoració de la I Jornada de Memòria Històrica

03.04.2019

Des del Museu impulsem una sessió de valoració de la I Jornada de Memòria Històrica Local. És important, després d’haver fet el primer pas en l’àmbit de Memòria Històrica, veure si s’ha fet bé, si es pot millorar i en què ho podem fer.

La sessió tindrà lloc el proper dimecres 10 d'abril a les 18.30h.

Després de la bona rebuda que ha tingut la Jornada, amb una gran assistència de públic en tots els cinc actes, volem donar un espai a la crítica constructiva per tal de seguir endavant amb el projecte que s’ha iniciat aquest any. És aquest procés de valoració el que ens permetrà tirar endavant el projecte fent que aquest s’adapti a la realitat i a les necessitats de la comunitat. Valorar ens permet ser creatius, ens permet traçar les noves línies i ens marca el camí a seguir. És per això que en aquesta sessió també parlarem de la proposta de creació d’una Comissió de Memòria Històrica que pugui tirar endavant aquest àmbit en el poble i amb l’objectiu de fer de motor de la propera jornada.

La intel·ligència col·lectiva i l’esforç conjunt ens permeten dur a terme els projectes amb molta més força i amb molta més empenta. Anima’t a venir i a seguir construint memòria junts!

Fem #MemòriaTorroella !