Dia de comiats al Museu de la Mediterrània

30.04.2019

Avui ens acomiadem de tres persones que ens han acompanyat els últims sis mesos al Museu de la Mediterrània a través del programa de Garantia Juvenil. Al llarg d’aquests sis mesos s’ha aconseguit formar un equip de treball estable i complert, el museu ha pogut desenvolupar les seves principals tasques, tot innovant i excel·lint en el seu dia a dia. La Natàlia Varela, en Miquel Sais i l’Èlia Bantí han estat treballant amb nosaltres i han aportat moltes ganes, treball, professionalitat, dedicació i alegria en aquest projecte que es diu Museu de la Mediterrània.

Gràcies a ells hem pogut tirar endavant projectes tan importants com la renovació de la pàgina web, el pla estratègic i l’actualització del fons de reserva. Ells tres també han realitzat treballs al Centre de Documentació, a l’àrea educativa, a l’àrea de públics, a l’àrea de comunicació i a l’àrea d’activitats del museu.

La Natàlia, en Miquel i l’Èlia han estat els principals impulsors de la I Jornada de Memòria Històrica Local que s’ha realitzat des del Museu de la Mediterrània i els coordinadors de la recepció de memòria històrica. Aquesta ha estat una acció que ha aconseguit recollir un gran nombre de documents i material relacionats amb la Guerra Civil, i la memòria oral de prop d’una vintena de veïns i veïnes de Torroella de Montgrí.

Esperem que el vostre pas pel Museu de la Mediterrània hagi estat tan profitós com ha estat per les persones que ens quedem treballant al museu. Per nosaltres ha estat un plaer comptar amb vosaltres com a treballadors del museu i agraïm el vostre treball i la vostre implicació en aquest projecte.

Estem tristos per haver d’acomiadar-nos, companys. Esperem que tingueu molta sort i estem segurs que ens tornarem a trobar!