S'obre la convocatòria pels XII Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa

09.09.2019

El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí i el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter convoquen la XII edició dels Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa

El termini de presentació dels projectes finalitza el 30 de novembre de 2019

Les Beques van crear-se l’any 1997 i des de l’any 1999 tenen dues modalitats: una de medi ambient i una de ciències socials

El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí i el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter convoquen la XII edició dels Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa amb l’objectiu d’afavorir la recerca en el territori del massís del Montgrí, les illes Medes i la plana del Baix Ter.  D’aquesta manera s’aposta un any més per la investigació i la recerca d’aquest espai tant preuat i s’aconsegueix assolir un dels grans objectius de les dues institucions, posar en valor el territori més proper.

XII Premis de Recerca Joan Torró i Cabratosa

Les beques tenen com a àmbit de recerca el territori del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter. Com cada any, hi ha dues modalitats de beques: una de medi ambient i una de ciències socials, dotades cadascuna amb un import de 3.000 €. Es poden presentar investigadors a títol individual o col·lectiu i el termini de presentació dels projectes finalitza el divendres 30 de novembre de 2019.

Bases XII Premis de recerca Joan Torró i Cabratosa 2019

Díptic XII Premis de recerca Joan Torró i Cabratosa

Us animem a participar-hi!