El Museu de la Mediterrània millora el seu equipament informàtic gràcies a la Diputació de Girona.

21.02.2020

El Museu de la Mediterrània ha pogut fer millores en el seu equipament informàtic gràcies a la Diputació de Girona i el seu programa d’ajudes als centres museístics.

El Museu s’ha pogut acollir a la subvenció a museus per a dotar-se d’equipaments relacionats amb les noves tecnologies 2019. Aquesta subvenció ha permès equipar en les condicions necessàries de treball l’aula educativa i el Centre de Documentació.

Per una banda, s’ha dotat l’aula educativa del museu d’un projector. Aquest element permet que aquest espai tingui una major adaptabilitat als diferents usos que se’n demanen. A més a més permetrà que les accions educatives que s’hi desenvolupen puguin tenir un suport audiovisual.

Per una altra banda, s’ha dotat el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània d’un nou ordinador i una nova impressora. Aquests elements que estan al servei de les consultes del centre permeten que els usuaris puguin utilitzar aquests elements per les seves tasques d’investigació i recerca.