Tot i el confinament, torna l’INDI!

19.03.2020

L’INDI és un projecte que es comença a gestar l’any 2012 a redós d’unes jornades sobre Art Jove organitzades pel Museu de la Mediterrània. Allà es va detectar la necessitat de vincular i obrir un espai per donar alternatives a la joventut per relacionar-se amb les pràctiques artístiques contemporànies. Des de llavors, cada any, s’han anat portant a terme aquestes jornades.

L’INDI cada any s’inicia amb la cerca d’una pregunta. Aquesta pregunta serà l’eix central d’una exposició que es realitzarà amb les creacions artístiques dels joves.

I com ho fem per trobar la pregunta a partir de la qual treballar? Doncs es convida a tothom que vulgui que ens faci arribar la seva pregunta, i llavors son els alumnes de l’Institut Montgrí que participen al projecte INDI, els que n’escullen una.

Aquest any, ens hem de reinventar una mica a causa a la situació excepcional que estem vivint, i hem buscat fórmules no presencials per tal que ens feu arribar preguntes. Segurament, els moments que estem vivint, ens faran bullir el cap de preguntes i més preguntes. Per això us convidem a compartir aquestes inquietuds i enviar-nos les vostres preguntes.

Podeu fer-ho de diverses formes:

Per correu electrònic. Envieu un correu a inditorroella@gmail.com i com a títol del correu PREGUNTA

A través de les xarxes socials. Facebook @inditorroella  Instragram: @Espai_Indi

Feu una foto de la pregunta, ens etiqueteu i hi poseu el hashtag #preguntaIndi

Del 18/03 al 23/03 obrim bústia de preguntes!