Mina d'aigua de Torroella

Mulla't els peus i descobreix una història descondeguda!

DURADA:  40 min.

Preu: 4€ per persona

Mina d'aigua bona

La mina d'aigua és una infraestructura medieval única que recorre les profunditats subterrànies de Torroella. Una canalització que proporcionava aigua a la vila i que ha evolucionat amb ella fins a l'actualitat. Submergiu-vos en la història de Torroella, a través d’un dels seus elements arquitectònics més singulars i desconeguts.

Horaris

(CAT) dilluns 20:00 h; dimecres 19:00 h; divendres 11:30 h / (ES) dimecres 20.00 h; divendres 12.30 h / (ENG): dilluns 19:00 h; dimecres 12:30 h / (FR): dilluns 18:00 h; dimecres 11:30 h / (AL): dimarts 18:00h; dijous 11:30 h

Indicacions: majors de 7 anys. es necessita calçat que es pugui mullar (xancletes, etc.)
Punt de trobada: museu de la mediterrània. c/ ullà, 31 - torroella de montgrí
Durada: 45 min

Inscripcions per correu electrònic o al telèfon 972 755 180

Punt de trobada: museu de la mediterrània. c/ ullà, 31 - torroella de montgrí

Torroella, una vila medieval
Visita al nucli antic
Visita al Museu de la Mediterrània
Inclou entrada i guiatge
Visita guiada al Centre de Documentació
Vine a conèixer el centre!
Del 28.03.19 al 30.05.19
Museu de la Mediterrània