Cerquem els sons de la Mediterrània

Visita dinamitzada al museu

DURADA:  1 h

Preu: 4,50 € / 2,00 € amb subvenció

Material: el propi de les sales expositives del museu. Instruments, notes musicals i elements per fer música.

Descripció

El museu s’ha quedat orfe de sons i músiques i ha esdevingut un paisatge gris. En aquesta activitat, els alumnes acompanyaran l’educador/a a cercar els sons que transmet la Mediterrània i que s’han escapat de la Caixa de sons del museu, (el so de la natura, la veu de la història o la música de la festa), coneixent així tots els àmbits d’aquest espai humà. Recorrerem l’exposició permanent del museu i tornarem a donar color, llum i vida a aquest meravellós paisatge.

Continguts

• Visitar de manera lúdica un museu, a través de l’observació, la curiositat i el joc.
  • Descobrir les sales amb els sentits de la vista, l’oïda, el tacte i l’olfacte i conèixer l’entorn que ens envolta a partir dels elements del museu i la dinamització de l’educador.
  • Despertar la curiositat i el sentit musical dels alumnes a partir d’instruments molt senzills

Pas a pas

Presentació de l’activitat i visita al museu tot cercant els sons.

Sol·licitud d'informació

guided tour-e.infantil
Guided tour
Visita al museu en llengua anglesa