Recuperació col·lectiva de la història de les imatges

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània i Llar de Jubilats “El Recer”

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Intercanvi de fotografies

El Centre de Documentació impulsa el projecte de documentació titulat "Memòria Fotogràfica". El seu propòsit és l'extracció de dades i  informació rellevant de les imatges antigues del arxiu fotogràfic que està en dipòsit del Centre de Documentació.

Les sessions solen tenir lloc el primer dijous de cada mes (17:00-18:30) a la Llar de Jubilats "El Recer" de Torroella de Montgrí. D'aquesta manera, aquest projecte compte amb la participació de la gent gran del municipi i/o voltants, que comparteix i registra el seu coneixement al centre i al museu.

Aquesta és una activitat oberta a tothom que tingui interès en col·laborar a recollir la memòria històrica del territori a partir dels records que evoquen les fotografies d’altres èpoques que ens parlen de: persones, activitats, paisatges, indrets, fets històrics...

Properes sessions:

• Dijous 10 d'octubre a les 17.00 h
  • Dijous 7 de novembre a les 17.00 h
  • Dijous 12 de desembre a les 17.00 h

Aquest projecte també té com objectiu la recol·lecció i preservació d'imatges antigues. Per això compta amb la col·laboració de particulars. Si alguna persona té fotografies de Torroella, l’Estartit o poblacions veïnes es pot posar en contacte amb el Centre de Documentació al telèfon 972 75 51 80 o per correu electrònic a l’adreça cdd.canquintana@torroella-estartit.cat.

Recuperació col·lectiva de la història de les imatges
12.12.19
Llar de Jubilats "El Recer"
Jornades