VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Entre Museus

Projecte de documentació en xarxa

Entre Museus és una activitat de documentació i de difusió dels fons dels museus participants que té per objectiu fer evident que els museus treballem plegats per a un millor coneixement del territori i del patrimoni que custodiem i que ens complementem en la conservació, l’estudi i la difusió d’aquest patrimoni.

Ara, davant la constatació que els nostres fons museístics superen la temàtica de les exposicions permanents, volem donar sortida a aquests fons d’una forma participada i hem demanat als tècnics dels altres museus que ens ajudin a documentar millor una selecció de peces del propi fons gràcies al seu coneixement específic dels materials o les tècniques de realització, del tipus d’objecte o de la seva procedència.

La Peça
Divulgació de peces del museu