VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Memòria fotogràfica

Descobrim l'arxiu d'imatges del Museu!

Del 07.02.19 al 09.05.19

Lloc de l'activitat:
Llar de Jubilats "el Recer"

Accés lliure

Memòria fotogràfica

Una fotografia recull una gran quantitat d’informació i genera un seguit de preguntes. Qui són els que hi surten? De quina època és? On s’ha fet?... Al Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània disposem d’imatges que ens permetrien documentar millor la memòria històrica, però ens falta informació sobre elles. Per això, i de la mà dels amics de la llar de jubilats, El Recer, ja fa un temps que es porta a terme aquest projecte per aconseguir recuperar més informació. Gràcies a la memòria col·lectiva de tots s’aconsegueix salvaguarda la nostra història.

Aquest és una activitat oberta a tothom que tingui interès a col·laborar a recollir la memòria històrica del territori a partir dels records que evoquen les fotografies d’altres èpoques que ens parlen de: persones, activitats, paisatges, indrets, fets històrics...

abr

Dia internacional dels Museus