Guided tour "Visita en anglès"

El Petit Museu

diumenge, 17 de febrer | 11:00 h
DURADA:  1h

Activitat gratuïta.

Places limitades
Inscripcions:

museu@torroella-estartit.cat

Edat recomanada: 6-12 anys

Us informem que la visita en anglès al Museu de la Mediterrània, Guided tour, previst per aquest diumenge 17 de febrer a les 11 h, finalment no és portarà a terme. L’activitat s’ha posposat. Us mantindrem informats de quan es tornarà a programar. Disculpeu les molèsties.

Us agradaria descobrir el Museu de la Mediterrània amb uns altres ulls i, sobretot, amb diferents paraules? Si és així, us convidem a participar en la visita guiada en anglès que es farà al Museu de la Mediterrània. Una activitat que vol ajudar a petits (i no tan petits) a millorar l’anglès d’una manera diferent i divertida. Us hi atreviu?

The Museum of the Mediterranean offers an educational, participatory and interactive space at which to discover the extraordinary natural and cultural diversity of the Mediterranean area. The example of the local surroundings is used to introduce visitors to sounds and music, the smells, the animals that live there and its history so they can find out what the Mediterranean is all about.

Aquesta activitat s’inclou dins el cicle “El petit museu”, activitats per a públic infantil.

Diumenge
feb