VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Jornada de Política Internacional

Les eleccions europees?

Dissabte 16 de març 10:00 h

Accés lliure

Urnes

El 2019 serà any d'eleccions. Tindrem eleccions municipals a tot l'estat i autonòmiques a totes les comunitats, menys Catalunya, Euskadi, Galícia i Andalusia i també tindrem eleccions europees.

Pel que fa a les eleccions europees, sempre s'han tingut com llunyanes, com si no anessin amb nosaltres, com si el que es decideix amb el vot no tingués cap incidència. La realitat però és que el resultat de les eleccions europees té incidència en la legislació que finalment afecta la ciutadania europea i també es decideix el president de la Comissió Europea.

Així, davant aquest escenari, en quin punt ens trobem de cara a les eleccions europees? En què ens poden afectar? Quina incidència econòmica, política i social tenen? Perquè hem d'anar a votar a les europees? I per quin partit o partits hauríem de votar? A totes aquestes preguntes s'hi donarà resposta a la XIII Jornada de Política Internacional de Torroella de Montgrí que se celebrarà el matí del pròxim 16 de març.

I Jornada de Memòria Històrica Local
"80 anys de la retirada"
Del 15.02.19 al 03.03.19
III Desenterrant l’Empordà