VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Jornada “El món del fiscorn”

La cobla i el museu

Dissabte 23 de març 10:00 h

Accés lliure

Fiscorn

Un dia dedicat a la divulgació, la difusió i la promoció del fiscorn baix, el gran desconegut dels instruments que integren la cobla. Quina és la seva història, la del seu nom, com va arribar a les cobles catalanes, la seva evolució, l'ensenyament i les perspectives de futur. Podem afirmar que el fiscorn, per adopció, és l'únic instrument de metall autènticament català?

El Museu de la Mediterrània es continua reivindicant com l'espai on la gent del món de la cobla es poden trobar, difondre, dialogar i fer avançar el món de la cobla. Aquesta vegada ens acompanyaran grans músics de totes les edats com Pep Moliner, Eduard Prats, Josep Riumalló i Miquel Badia per parlar d'aquest instrument tan singular.

Activitat oberta a tots els públics.

I Jornada de Memòria Històrica Local
"80 anys de la retirada"