Visita guiada al Centre de Documentació

Vine a conèixer el centre!

Del 28.03.19 al 30.05.19

Accés lliure.
Cal inscripció prèvia a:
cdd.canquintana@torroella-estartit.cat

Centre de Documentació

Heu utilitzat mai el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània? Sabeu què hi ha? Voleu conèixer quins documents (llibres, revistes, fotografies, partitures de sardanes) podeu trobar-hi?

El Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània pretén obrir les seves portes a la població i ensenyar tot el que custodia, conserva i difon. Per aquest motiu, a partir d’ara, s’ofereix l’oportunitat de realitzar-hi visites guiades. En elles, se us explicarà quina feina es desenvolupa, en quins projectes treballa, se us mostraran documents (llibres, revistes, fotografies, partitures de sardanes) i descobrireu com aquest equipament us pot ser d’utilitat.

El Castell del Montgrí
Un mirador privilegiat