XIV Trobades de Música Mediterrània

Accés lliure

Més informació:

www.trobadesdemusica.cat

Un any més tornen les Trobades de Música Mediterrània a Torroella de Montgrí. Unes jornades per explorar com sona la Mediterrània a partir de conferències, tallers, activitats, concerts i audicions de música.

Les Trobades de Música Mediterrània són un punt d’encontre de formació musical que aconsegueixen posar en comú diferents experiències, d’arrel tradicional, presents avui a l’espai cultural musical de la Mediterrània.

Les Trobades de Música Mediterrània són úniques a Catalunya i a la Mediterrània i permeten la descoberta i el coneixement de la diversitat de la música d’arrel del Mare Nostrum.

Les XIV Trobades de Música Mediterrània, “Un mar en cercle”, tindran lloc els dies 11, 12 i 13 d’abril a Torroella de Montgrí. En aquesta edició, juguem amb la presència del cercle i el moviment circular en la cultura popular, en la música, la dansa, els jocs, o els instruments, i com a element subjacent en moltes tradicions d’aquí i d’arreu de la Mediterrània. Un cercle que volem que aculli, integri i s’obri a tothom. No li doneu més voltes, i veniu a gaudir de la programació: www.trobadesdemusica.cat

Dijous
Divendres