VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Sortida “Guerra de l’arròs”

Dissabte 20 d'abril 12:00 h

Preu: 5€ per persona

Places limitades

Inscripcions:

museu@torroella-estartit.cat

Lloc de trobada:

Guerra de l'arròs

Estem a principis del 1899 i dos pobles veïns de l’Empordà, Torroella de Montgrí i Pals, estan a punt d’iniciar un veritable enfrontament social. La causa, una llarga problemàtica, el conreu de l’arròs. Recorreu amb nosaltres els carrers i palaus de Torroella i descobriu una història d’enveges, fam, epidèmies i dos personatges enfrontats que van néixer a la mateixa casa. Per un costat, Robert de Robert i Surís, fill de l’amo; per un altre, Pere Coll i Rigau, fill del masover. Una història d’intrigues i ambicions d’inici de segle XX a l’Empordanet!

Completa la visita guiada amb el pack gastronòmic de l’arròs al restaurant del Palau Lo Mirador.

Fem d'exploradors: Seguim rastres d'animals!
21.04.19
Activitats familiars