VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Fem d'exploradors: Seguim rastres d'animals!

El Museu per Setmana Santa

Diumenge 21 d'abril 10:30 h

Preu: 4€ per persona

Places limitades.

Inscripcions:

museu@torroella-estartit.cat

Lloc de trobada:

Rastres

En aquesta activitat familiar seguirem un itinerari en el qual investigarem quins rastres ens deixen els animals. Buscarem petjades, excrements i altres pistes, i a partir de l’observació, ens preguntarem com són, com viuen i què fan. Deduirem a qui pertanyen i descobrirem quins animals viuen al Parc Natural tot fent activitats en grup.

Començarem amb una presentació dels diferents vertebrats que viuen al territori, i els rastres que ens poden deixar per poder esbrinar qui viu en aquesta zona. En grup seguirem un itinerari on hauran d'anar anotant tots els senyals que ens poden determinar l'existència d'un animal. A partir de les dades obtingudes parlarem de l'estat de l’entorn proper i de possibles problemàtiques.

El sender dels sentits
El Petit Museu