La Mina d’Aigua de Torroella

DURADA:  50 min
Del 14.07.20 al 28.08.20

Preu: 4 euros per persona

Inscripcions: presencialment, al correu electrònic museu@torroella-estartit.cat, o al telèfon 972755180.

Indicacions: Visita per majors de 7 anys. És indispensable protar calçat que es pugui mullar (xancletes, etc.)

Punt de trobada: Museu de la Mediterrània

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia

Mina d'aigua
Mina d'Aigua
Mina d'aigua

Una visita per endinsar-nos en les profunditats de Torroella i descobrir un dels elements patrimonials més desconeguts i singulars de la vila. La mina d’aigua, declarat bé cultural d’interès local (BCIL) el febrer de 2012, és una infraestructura medieval única, una canalització que proporcionava aigua a la vila i que ha evolucionat amb ella fins a l'actualitat.

Des de la seva restauració, l’any 2015, es pot recórrer a peu un tram de 130 metres, una cinquena part de tot el recorregut de la mina. Ens posarem el casc i ens mullarem els peus per caminar entre murs i voltes de gran bellesa i conèixer els aspectes més importants i originals de la història de la mina d’aigua de Torroella.

Mesures de seguretat i higiene per la prevenció de la covid-19:

• Ús de mascareta obligatori.
  • Distància de seguretat d'1,5 m.
  • Higiene de mans quan sigui necessari.
Dimarts
Dimecres