VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Visita a la Mina d’Aigua

Dilluns 22 d'abril 10:30 h

Preu: 4€ per persona

Places limitades.

Inscripcions:

museu@torroella-estartit.cat

Lloc de trobada:

Mina d'Aigua

L’aigua al llarg de la història sempre ha significat vida i progrés pels pobles. Tot nucli habitat ha tingut una font d’aigua al voltant de la qual s’ha originat, ha crescut i s’ha desenvolupat amb el pas del temps. Torroella de Montgrí no n’és l’excepció i al voltant de la Mina d’Aigua, de la qual la primera referència és del segle XIV, es va començar a bastir la nostra vila.

Us proposem un viatge subterrani a través de la mina d’aigua que us descobrirà prop de 130 metres de canalització i us portarà cap a un món amagat i per descobrir. Un viatge emocionant que us permetrà conèixer una mica més la història de Torroella de Montgrí.

Entreu a la Mina d’Aigua i endinseu-vos sota terra per descobrir un dels elements arquitectònics més importants del patrimoni cultural de la vila.

Lloc de trobada per la sortida: Museu de la Mediterrània

Fem d'exploradors: Seguim rastres d'animals!
21.04.19
Activitats familiars
Sortida “Guerra de l’arròs”
20.04.19