VOLS REBRE LA NEWSLETTER DEL MUSEU?

Clica aquí per accedir al formulari d'inscripció

Dia internacional dels Museus

Portes obertes al Museu!

Del 17.05.19 al 18.05.19

Accés lliure

Més informació:
www.museudelamediterrania.cat

Dia Internacional dels Museus

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, el Museu de la Mediterrània realitzarà un dia de portes obertes per a tots aquells que ens visitin. Però aquí no s’acaba tot, us prepararem un seguit d’activitats perquè coneixeu de primera mà la tasca del Museu de la Mediterrània.

El Dia Internacional dels Museus (DIM) es celebra anualment el 18 de maig des del 1977. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) i té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat.

Podreu consultar tota la programació al web del Museu de la Mediterrània www.museudelamediterrania.cat

Divendres
Dissabte

Memòria fotogràfica
Descobrim l'arxiu d'imatges del Museu!
Del 07.02.19 al 09.05.19
Jornades
Sortida “Guerra de l’arròs”
El Museu per Setmana Santa