Torroella, terra d’hortes de Jordi Bellapart

Dimarts 16 de juliol 22:00 h

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona

Torroella, terra d’hortes

Torroella de Montgrí ha estat un municipi que històricament ha tingut un lligam molt especial amb les hortes. Envoltat d’un territori ric i fèrtil foren moltes les hortes que envoltaren el nucli. Horts, hortes, regos... formen part del nostre paisatge però també de la història del municipi i de la seva gent. El documental “Torroella, terra d’hortes” de Jordi Bellapart fa un repàs des de les grans hortes fins als petits regos del Tamariuà i recull la memòria oral que encara es ben viva del cultiu que s’hi realitzava.

Picant Pedra d’Antoni Martí
10.07.19