Converses amb l’artista, Isabel Banal

Activitat complementària a l'exposició "intents" d'Isabel Banal

divendres, 2 d’agost | 19:30 h
DURADA:  60 minuts

«Converses amb l'artista» és un espai de diàleg entre els visitants del museu i l'artista que exposa a l'Espai Montgrí. En aquest cas Isabel Banal ens permetrà conèixer de prop el seu treball expositiu «INTENTS» que es pot visitar al Museu de la Mediterrània del 28 de juny al 2 de setembre.

Isabel Banal i Xifré (Castellfollit de la Roca,1963). Llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona. Des de 1995 és professora a l'Escola Massana dins el departament d'Arts Visuals. Ha estat becada a l'Acadèmia d'España a Roma (2013-14) i ha exposat a nombrosos lloc tan a nivell nacional com internacional.

Els seus orígens han impregnat el seu treball: la relació amb la natura, l'àmbit rural, la tradició de la pintura paisatgista de l'Escola d'Olot. I l'han portat a reflexionar sobre la tensió i la convivència entre el món natural i el món urbà, entre els conceptes de natura i artifici. Així com a fer una mirada sobre el propi acte creatiu lligat a la vida quotidiana, i la possibilitat-impossibilitat de dir.

Divendres