"Dinàmiques fluïdes" maap.

Divendres 06 de setembre 19:00 h

Accés lliure

Horaris:

De dilluns a dissabte, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges i festius de 10 a 14 h. Dimarts tancat

Organitza:

Museu de la Mediterrània

Dinàmiques fluïdes. maap

Dinàmiques fluïdes és un projecte expositiu que neix amb el propòsit de reflexionar sobre la relació actual que els habitants del Baix Ter tenen amb l'entorn natural. Resulta difícil desvincular la història del territori de les transformacions del riu. Com a habitants, hem dominat el Baix Ter o ens hi hem adaptat?

maap. proposa realitzar una acció artística col·lectiva per a la conscienciació i assimilació del territori del Baix Ter. Per tal de poder dur a terme tal acció s'ha demanat a diferents artistes la creació de diverses obres que han de ser completades per l'espectador. Cadascuna de les peces serà l'eina o el joc que permetrà construir una cartografia psico-geogràfica del territori del Baix Ter a partir de la intervenció continuada dels visitants que ho desitgin, durant tot el període de l'exposició.

maap. neix fa dos anys com un estudi jove dedicat al disseny i la concepció d'espais. En aquest cas, amb l'ajuda d'Helena Moreno Mata com a investigadora del vincle entre art i territori, maap. esdevé comissari d'una exposició on hi participen diversos artistes: Marta Aguilar (actriu i dramaturga), Jordi Alomar (musicòleg i gestor cultural), Luce (artista visual), Lluís Tudela (fotògraf), Antonio Iannola (músic).

L'exposició es podrà visitar del 6 de setembre al 28 d'octubre

Nusos Mariners
Els nusos més habituals per a la gent de mar
21.06.19