Taller familiar de nusos mariners

Sou un bon mariner? Sabeu fer un bon nus?

Del dv. 05.07.19 al dc. 07.08.19 | 19:00 h
DURADA:  4h

Taller familiar per a totes les edats.

Cost de 4 € per persona

Places limitades. Cal realitzar inscripció prèvia.

Inscripcions: 972 75 51 80 i museu@torroella-estartit.cat

Amb motiu de l'exposició Nusos Mariners que acull el Museu de la Mediterrània del 21 de juny al 15 d'agost, s'organitzen uns tallers familiars d’elaboració de nusos mariners.

Concretament hi haurà 3 sessions els dies: 5 i 26 de juliol i 7 d’agost, a les 19.00 h al Museu de la Mediterrània. Uns tallers per descobrir dels nusos més coneguts i senzills de fer als més rars i difícils. Saber els seus noms, conèixer per a què serveixen i aprendre a fer-los pas a pas.

Us proposem un taller per descobrir des del nus més senzill, com el nus simple, fins al nus més complex, com la pinya.

El mig nus, el vuit, el de palangre, el de pardal...Aprendrem els seus noms, us explicarem per a què serveixen i us ensenyarem a fer-los pas a pas.

Apunteu-vos al taller i us podreu emportar a casa tots els nusos que feu!

Aquestes tallers tenen un cost de 4 € per persona i cal realitzar inscripció prèvia al telèfon 972 75 51 80 o correu electrònic: museu@torroella-estartit.cat

Divendres
Divendres