Visita guiada a l’exposició “Dinàmiques fluïdes” de maap.

Activitat per tots els públics

05.10.19

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona

Dinàmiques Fluïdes

Visita guiada a l'espai de l'exposició “Dinàmiques Fluïdes” on es podrà participar amb les peces exposades i completar el procés creatiu de cada artista.

Dinàmiques fluïdes és un projecte expositiu que neix amb el propòsit de reflexionar sobre la relació actual que els habitants del Baix Ter tenen amb l’entorn natural. La mostra busca evidenciar una sèrie de qüestions inherents: vivim avui més aïllats de la natura? Què hauríem d’entendre per paisatge? Com a habitants, hem dominat el Baix Ter o ens hi hem adaptat?

Activitat en relació a l’exposició “Dinàmiques fluïdes” del col·lectiu maap.

"Dinàmiques fluïdes" maap.
Camins propers - Cicle d'Art Contemporani